my conscience

the whispers that controls me

16 November 2008

bangun tido mamai

Jeritan Ibunda aku mmbuatkan aku terjaga dari lautan mimpi yang indah.tak la indah sangat pun. Eh, dah pukul 9.00 pagi. Aduh! patut la Ibunda marah. Ni semua bahana PSP la ni. Main god of war sampai tertido.

Syok siak game dia. dulu aku main kt PS2, tapi tak sampai abis. Cilakak punye CD. asik hang jek. Bengang aku. Jap, berbalik pada cita tadi, aku patutnya kena tolong IbuBapa ku yang tecinta hari ni. Diorang nak buat tahlil arwah dengan doa selamat untuk diorang pergi Haji. Tercapai jugak hajat diorang nak tunai kan haji. Alhamdulillah. tapi nanti bermulalah episod kisah hidup membujang aku. Duduk rumah sorang-sorang.demm..

Aku bangun-bangun tengok laptop tak tutup lagi. Online la kejap heheh...update apa yang patut. tengok-tengok apa yang patut. Baca apa-apa yang patut. Pasni g sarap kejap. Pastu baru la ada tenaga untuk bekerja.hehe..

0 cemuhan: