my conscience

the whispers that controls me

Seminggu duk teperap kat umah takda buat pape an, melainkan main game HITMAN 2. Bangun tido memang la komfem lambat nye, an. paling bangsat pun kol 11 pagi, an. Aku nak balas dendam sebab selalu kena bangun awal pegi keja, an.

Rabu lepas, aku kuar membuang masa kat SACC Mall Shah alam. Tujuan sebenar hanya lah nak cari game baru yang dapat mengisi hari-hari aku yang kosong ni. Dapat la jugak tambah koleksi game an dan secara tak langsung menebalkan album game aku, an.

Nak kata aku ni addict kat game, takde la sangat, tapi addict la jugak. biasa la an, untuk makhluk yang kurang bersosial cam aku ni, game je la yang jadi penyelamat an.

Dalam tengah aku bejalan-jalan tu, aku teserempak dengan spisis couple ni an, pakai baju sedondon! dua-dua t-shirt ijau, dua-dua suar jeans.kasut pun nak sama jugak ADIDAS SUPERSTAR. Nasib baik stlye rambut tak sama. aku ni bukan nak jeles la an. Tapi macam semak je mata aku memandang. tau la korang loving-duving madly deeply do an, tapi perlu ke nak dressup sedondon? takde krativitasi langsung, an.

Banyak lagi tabiat couple-couple ni yang aku meluat tengok. Dah la wat kat public an. Contoh nye:

  • jenis bangsat, korang cium-cium muuah kat public. for fuck sake, get a room fucker!
  • da la bawak awek lepak ngan member, pastu korang boleh suap-suap plak an. klau 1,2 takpe la an.tak kan la korang nak bersuap-suapan sampai abes meal tu? korang pegi pindah meja lain la.
  • tak lepas fon dari tangan. fon tu la nyawa korang an. kejap-kejap call.kejap-kejap mesej. " Hai sayang..buat apa tu? I LOOOVEE U...I MISSSS U SOOOOOO MUCH!!! " cakap kuat-kuat nak bagitau yang korang ni setia la an..
  • nak panggil PAPA...MAMA...kalau dah kawin, takpe la jugak kan nak panggil camtu an. korang da kawin ke masalah nye??
Maybe ada lagi an tabiat jelik yang aku tak jumpa lagi. Ada certain orang tak kesah benda-benda cam ni beraksi depan mata diorang. Tapi, sori ye para couple sekelian diluar sana, aku tak berapa gemar nak nengok nya. no offence. GELI MAT!! MAT..MAt..Mat..mat...

Nota kaki : Game HITMAN 2: Silent Assassin adalah siri hitman yang paling best pernah aku main. Try to get silent assassin ranking in all mission.

2 cemuhan:

Anonymous said...

hahhaa...ni kes org cemburu sbb xde awek...
gagagaga...sabo ye sabbbooo...:p

BUSH JAHANAM said...

bukan jeles dowh...hahaha!! xminat tgk r... ;p