my conscience

the whispers that controls me

24 October 2008

PENANTIAN

DIMULAKAN DENGAN CISS!!!

kali ni memang betol-betol kecewa..kecewa tahap dewa-dewi jula-juli bintang tiga...
boleh menitis airmata dibuat nye..

kalau tak reti buat, cakap jela tak reti.ni tidak beriya-iya cakap boleh..
ni la klau orang da gila duit.pikir nk untung je..
yang aku ni pun satu gak..gatal nak buat kt situ.nak save bajet konon.
sudahnya, aku yang melopong.

lepas ni aku dah tak nak develop film dekat shah alam..baik aku buat dekat SS2..baru puas hati..3 roll film aku habis macam tu je...

kepada kawan-kawan yang telah menanti sekian lama untuk menatap gamba-gamba tu, aku mintak maaf banyak sebab dah kecewa kan korang. gamba semua tak jadi..aku pon lagi kecewa..
duit aku pun dah melayang dengan girangnya, masuk ke dalam saku apek kedai gamba tu.. huhuhu...

input ada...output kosong!!!

Chow!

0 cemuhan: