my conscience

the whispers that controls me

22 October 2008

PENCARIAN

uih...
kebosanan yang aku alami pada ketika ini sudah mencapai tahap ke-5.nak study, otak dah tepu.sampai aku sendiri pun tak tahu apa yang aku baca.dekat 5-6 kali aku stuck baca perenggan yang sama.tapi tak paham-paham jugak.

Banyak sangat benda yang berlegar-legar di dalam kepala otak aku.
Aku rasa aku memerlukan sesuatu yang boleh membius sejenis kuasa atom ke dalam otak aku agar dapat memecahbelahkan pembekuan mindaku yang pasif ni..

Tapi aku pun tak pasti apakah "sesuatu" yang aku cari tu...ataukah "seseorang"??
Ah...sial la...

sudah nya aku tutup buku,simpan dalam beg, terus online. tgk gamba2 kat lomokids..peh!! lawa-lawa beb.
main mafia wars pon sedap gak.haha!!
kawan-kawan...meh la join mafia wars aku... =)

0 cemuhan: