my conscience

the whispers that controls me

21 October 2008

KALI PERTAMA

setiap perkara, setiap benda dan setiap kejadian pasti ada permulaan...
dan juga pasti ada penghujung..
inilah lumrah alam yang kita harus tempuh..samada kita sukakan nya mahu pun tidak..
tak pelu kita lari dari cabaran yang mendatang..tak perlu kita sembunyi dari halangan yang tiba...
kita hanya perlu tabah dan cekal untuk menempuh segala rintangan tersebut tanpa sekali pun berputus asa mengatasinya.

"eh..kalau aku buat macam ni, nanti ape orang kata?"
"boleh ke aku buat ni?"
"ah...besok2 la aku buat.."

benda ni semua la yang menjadi penghalang untuk maju...
persetankan tu semua..
buat je apa yang diinginkan asalkan tak menyalahi disisi undang2 negara mahu pun agama..

apa yang aku merapu ni...??

haha! aku ni pon bukan betol sangat...ckp tak serupa bikin...

the point is...aku cuma nak bagi tahu yang inilah 1st time aku tulis blog...
saja cuba-cuba...tak cuba macam mana nak tahu kan...

dah la...cukup la ni...

CHOW!

0 cemuhan: